21 Ekim 2008 Salı

OHHHHHHH BE!

Ne zamandır bakıyordum tv.de izliyecek birşey bulamıyordum. Ta ki c.tesi akşamına kadar. Kaliteli PROGRAM izlemeye HASRET kalmışım. Teşekkürler Okan BAYÜLGEN, teşekkürler Osman Tan ERKIR. Meğerse Okan BAYÜLGEN'i ne kadar özlemişim. Çünkü şimdiden beklentilerimin hepsini iki programdır karşılıyor. Geçen sene yan gelinip yatılmamış. Gerçekten takımıyla kafa yormuş disko kralı için. Beyaz'ın kendisini tekrar eden esprilerinden, Ata DEMİREL'in tatsız tiplemelerinden ,Gülben ERGEN'İN sıkıcı programından sonra nefes alabildik. Bence program yapmak istiyen vatandaşların Okan BAYÜLGEN'in programlarını alıp seri şeklinde incelemesini tavsiye ederim. Çünkü sürekli yeni şeyler için çalışıyor ve başarıyor. Hakkı DEVRİM onun için şöyle söylüyor:''Okan'la buluşacağız zaman yeni bir fikirle yanına giderim ama ben daha fikrimi söylemeden o benim fikrim dahil birkaç yeni fikirle karşıma çıkar.''
Ne demek istediğimi anlatabilmişimdir umarım. Okan BAYÜLGEN'e bir kez daha teşekkür ederim.Televizyon makinasında Hakkı DEVRİM gibi bir duayenle çalıştığı ve biz gençlere yakından tanıttığı için. Bu senede Hakkı DEVRİM, Aydın BOYSAN ve Erol GÜNAYDIN'la aynı stüdyoyu paylaştığı için teşekkürler. Üçüde bağıldığım insanlar çünkü...
Nasıl buluştular bilmiyorum ama iyiki buluşmuşlar. Anında Görüntü Şov 'dan bahsediyorum. Doğaçlama ustaları Mahşeri Cümbüş 'ü her hafta dört gözle bekliyorum. Gerçekten çok zor bir iş yapıyorlar. Günümüzde insanlar yazılı metne bakıpta oynayamıyorlar( tabi tek ayak üzerinde on bin tane iş çevirip rol kesenleren bahsetmiyorum.) ama onlar bir dakikada belirlenmiş bir kelimeden en az 5 dakikalık rol çıkartıp oynuyorlar. Seyretmeyenler varsa şiddetle öneririm. Böyle farklı bir işe şans tanıyan ve onlara olanak sağlayan Osman Tan ERKIR'ı tebrik ederim.
GÖZ ZEVKİMİ GERİ KAZANDIM...

1 yorum:

Fatma dedi ki...

Bu durumda ne yapıyoruz? Uzun zamandır izlemediğimiz televizyonun haylaz çocuğunu tekrar izlemeye başlıyoruz...